miercuri, 23 aprilie 2008

Magazine Moto Bucuresti

Scorpio A-Z Motors

Mi-e drag acest magazin ca e aproape de casa :) Incerc sa trec cat mai des sa vad ce produse noi mai au. Nu e foarte mare dar e „burdusit“ de accesorii moto, iar cei care vand acolo sunt posesorii magazinului deci foarte primitori. Casca pe care eu am dat 570 RON cu tot cu transport de pe fc-moto.de ei o avusesera la promotie (ah..am ratat!) cu doar 420 RON!

Adresa: Str. Barbu Vacarescu, nr. 5, sector 2 Bucuresti

Telefon 0722-624.451
Fax 021-20.20.21

contact@scorpio-az.ro

Luni-Vineri 11-20
Sambata 11-17
Duminica Inchis


Outlet Scorpio A-Z Motors


N-arata el prea grozav si nici mare nu e (ba chiar e mic...) dar, asa cum zic si ei pe site, este “Primul magazin moto de tip outlet din Romania. Preturi incredibil de mici!” Intr-adevar sunt preturi mici.. daca va zic cat am dat pe o geaca de dama, din piele .. :D Dar mai bine nu ca va faceti sange rau :)

Adresa: Strada Mihai Eminescu 162 , sector 2 Bucuresti
Telefon 0722-624.451
Fax 021-210.20.21

contact@scorpio-az.ro

Luni-Vineri 12-20
Sambata 11-17
Duminica Inchis


My Moto Tuning - Moto Adventure KTM


Magazin mare, are de toate, sunt chiar 2 firme in acelasi sediu. Au scutere, atv-uri, KTM-uri etc. Oamenii din magazin sunt draguti si primitori, de altfel sunt cunoscuti in comunitate, pasionati de motociclism. Se gasesc si piese de schimb, si accesorii, dar cam putine articole de echipament.

Adresa: Soseaua Cotroceni 19, sector 6, Bucuresti

My Moto Tuning:
(021) 311 42 67
0722 285 805

cotroceni@mymoto.ro

Motoadventure:

magazin@motoadventure.ro

Luni-Vineri 10-18
Sambata 10-14
Duminica Inchis


MotoLouis

Importator Louis, fara comision, timp de asteptare cam 2 saptamani. Mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa am nevoie de ceva urgent, de exemplu kit reparatie cabluri acceleratie si ambreiaj, sa dau telefon si sa mi se spuna ca au pe stoc. Bine, pretul produselor de pe stoc e cu aproximativ 10% mai mare, dar mai bine asa decat sa astepti 2 saptamani pentru o piesa care iti trebuie urgent.

Adresa: Complexul AUTOVIT, Standul SB11, Bucuresti

Telefon 021 344 03 99

Luni-Vineri 8.30-18.30
Sambata,Duminica 8-15


Paula’s Bikershop


Un magazin ceva mai departe de Bucuresti, situat la intrarea in Ploiesti. Merita facuta o plimbare pana la ei, este unul dintre cele mai mari magazine si ai de unde alege. In principiu aduc mai mult de la Louis dar am vazut si echipamente care parca nu erau pe catalogul germanilor. Site-ul nu prea este pus la punct, mai bine mergeti in magazin.

Adresa: Soseaua Dn1, Comuna Barcanesti, Sat Tatarani Nr. 740, Prahova
La aproximativ 200m de cele 2 intersectii cu drumurile de centura, cum vii dinspre Bucuresti pe partea stanga.

0244 277 368
0727 889 082 (Paula)
0721 382 741 (Adi)

info@paulas-bikershop.com

Luni-Vineri 11-19
Sambata 10-16
Duminica Inchis


Comentariile si pozele sunt luate de pe blogul lui Ray

3 comentarii:

yesterday me spunea...

zi-ne totusi cat ai dat pe geaca

Piratul spunea...

Am furgasit articolul asta de pe blog-ul lui Ray. In nesimtirea mea, l-am si modificat si am pus link spre maretul autor.

Unknown spunea...

Inspirata idee sa postezi toate adresele magazinelor cu articole moto pe acelasi site.